Malta here i come! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Johan Berkhout - WaarBenJij.nu Malta here i come! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Johan Berkhout - WaarBenJij.nu

Malta here i come!

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

28 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Hallo mensen,

Sommigen die dit lezen zullen het misschien nog niet geweten hebben, maar zullen omdat waarbenjijnu niet vaak wordt gebruikt door mensen die thuis zitten, nu snel een koppeling gemaakt hebben.
Andere zullen al wel weten van mijn buitenland plannen, maar zullen vast nog wel wat informatie willen over mijn voorbereidingen en de reis die ik ga maken.

Het plan is als volgt: donderdag 6 maart vertrek ik voor 3,5 maand naar het zonnige eiland in de Middelandse Zee genaamd Malta. Daar ga ik stage lopen bij de organisatie FSM; een organisatie die bootvluchtelingen vanuit Afrika opvangt en begeleid tijdens hun asielaanvraag. Voor de nieuwsgierigen: www.fsmmalta.org
Vanuit mijn opleiding maatschappelijk werk een prima plek om mezelf te ontwikkelen en een helpende hand aan te bieden aan de mensen daar.

Na, eerst in Nederland een halfjaar stage te hebben gelopen bij Kwintes in Almere, is het nu tijd voor een avontuur in het buitenland.
Spannend! Gezien ik de eerste student ben van de opleiding die social work als stage in het buitenland gaat beleven, en omdat ik mezelf 3,5 maand zelf moet gaan zien te redden.

In ieder geval wil ik jullie via het schrijven van blogs op de hoogte gaan houden van mijn ervaringen en belevenissen op Malta. Ik hoop dat jullie mee gaan genieten!

groetjes,
Johan, reisnaam: Berky.


  • 02 Maart 2014 - 02:21

    Matthijs:

    Heej Johan,

    Het ga je goed in Malta!. Hoop dat je ervan kan genieten, ik weet dat ik dat iig in Zuid-Afrika ga doen.
    Gods zegen met je tijd daar en veel succes en plezier gewenst!.

    Groeten Matthijs K

  • 06 Maart 2014 - 20:54

    Johanna:

    Hee johan!!

    Een hele goede reis gewenst,, of reis;-) je bent er ondertussen al denk ik.. maar een goede tijd dan!!
    Succes met alles wat je gaat doen en geniet van je tijd daar!! Het is geweldig om een andere cultuur mee te maken en de tijd vliegt!!
    Gods zegen!!

    Groetjes Johanna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Actief sinds 04 Juni 2012
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 26004

Voorgaande reizen:

06 Maart 2014 - 26 Juni 2014

Malta

11 Juni 2012 - 11 Juli 2012

Israel 2012

Landen bezocht: